Pomoc - DopeSpot - Dilerzy w Twojej szafie

Koszyk

Brak produktów


Razem 0,00 zł

Realizuj zamówienie

Producenci

kolory

Fioletowy Czerwony Niebieski Pomarańczowy Zielony Granatowy Żółty brązowy szary czarny biały multi

Bądź bliżej

Jak skontaktować się z obsługą sklepu Dopespot?

Jak dokonać zakupu w sklepie DopeSpot?

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

W jaki sposób są mierzone i podawane wymiary produktów?

Czy i jak mogę wymienić lub zwrócić zakupiony towar?

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego w sklepie DopeSpot?

Czy kupując kilka produktów, zapłacę tylko jeden koszt przesyłki?

W jaki sposób pakowane są wysyłane produkty?

Czy jest możliwość negocjacji cen?

Czy sprowadzacie pojedyncze modele odzieży na zamówienie klienta?

Na jakie konto i dane mam dokonać przelewu za zakupione produkty?

Jak skontaktować się z obsługą sklepu Dopespot?

Mogą wysłać Państwo do nas mail na adres - info@dopespot.pl lub skorzystać z formularza kontaktowego.

Mogą Państwo także zadzwonić do nas pod numer 889-115-112

Jak dokonać zakupu?

Możesz zamówić u nas produkt telefonicznie pod nr tel. 889-115-112, mailowo - info@dopespot.pl lub poprzez sklep internetowy w następujący sposób:

1. Znajdź i wybierz produkt, którym jesteś zainteresowany.

2. Wybierz odpowiedni rozmiar i kliknij "Dodaj do koszyka"

3. Jeśli chcesz zamówić więcej produktów powtórz powyższe kroki.

4. Jeśli dodałeś do koszyka już wszystkie produkty, którymi jesteś zainteresowany kliknij "Realizuj zamówienie" znajdujące się po lewej stronie w oknie Twojego koszyka.

5. W tym momencie zostaniesz poproszony o zarejestrowanie (jeśli nie posiadasz jeszcze konta w naszym sklepie) lub zalogowanie (jeśli dokonujesz u nas zakupu po raz kolejny).

6. Wypełnij i potwierdź wszystkie niezbędne dane adresowe i przejdź dalej.

7. Wybierz sposób dostawy, który najbardziej Ci odpowiada. Do wyboru masz odbiór osobisty, wpłatę na konto lub zapłata kurierowi przy odbiorze paczki.

8. Potwierdź wybrany sposób płatności i czekaj na kuriera z paczką :)

 

Jak dobrać odpowiedni rozmiar?

Każdy produkt jest przez nas mierzony, a jego wymiary są podawane w odpowiedniej ramce znajdującej się po lewej stronie karty z produktem. Aby wybrać odpowiedni rozmiar, porównaj podane wymiary z odzieżą, którą już posiadasz i która najbardziej pod względem wymiarów Ci odpowiada.

 

W jaki sposób są mierzone i podawane wymiary produktów?

Wymiary spodni:

Wymiary spodni w sklepie dopespot.pl

Wymiary spodenek:

Wymiary spodenek w sklepie dopespot.pl

Wymiary bluz i kurtek:

Wymiary bluz w sklepie dopespot.pl

Wymiary koszulek:

Wymiary koszulek w sklepie dopespot.pl

Czy i jak mogę wymienić lub zwrócić zakupiony towar?

Wszystkie informacje odnośnie wymiany, zwrotu i reklamacji zakupionych u nas produktów znajdują się na odpowiedniach stronach naszego sklepu, do których linki znajdą Państwo poniżej:

- reklamacje

- zwroty

- wymiana

 

Czy istnieje możliwość odbioru osobistego towaru zakupionego w sklepie DopeSpot?

Tak, zakupiony u nas towar można odebrać osobiście, ale tylko w naszym magazynie po zapoznaniu się ze stroną informacyjną odnośnie odbiorów, którą znajdą Państwo - tutaj.

 

Czy kupując kilka produktów, zapłacę tylko jeden koszt przesyłki?

Tak, niezależnie od tego jak wiele produktów Państwo zamówili zostaną one wysłane w jedej paczce, więc koszt przesyłki nie ulega zmianie i wynosi 13 zł przy wpłacie na konto lub 16 zł przy zapłacie kurierowi przy odbiorze.

W przypadku zakupów o wartości przekraczającej 200 zł koszty wysyłki pokrywa sklep dopespot.pl

 

W jaki sposób pakowane są wysyłane produkty?

Wszystkie czapki z daszkiem pakowane są w kartoniki, aby nie uległy uszkodzeniu w czasie transportu. Czapki Cayler & Sons są pakowane dodatkowo w ich firmowe pudełko. Pozostałe produktu, w zależności od wielkości, pakowane są w kartony oklejone naszą firmową taśmą lub opakowania foliowe z logiem firmy kurierskiej. Do każdej paczki dołączane są wlepki.

Paczki dopespot.pl

Czy jest możliwość negocjacji cen?

Staramy się aby wszystkie ceny w naszym sklepie były jak najatrakcyjniejsze dla naszych Klientów, ale oczywiście w przypadku stałych zakupów lub większego zamówienia chętnie ponegocjujemy

 

Czy sprowadzacie pojedyncze modele odzieży na zamówienie klienta?

Z powodu tego, że większość odzieży w naszej ofercie pochodzi z zamówień przeprowadzanych kilka miesięcy przed pojawieniem się produktów w naszym sklepie, sprowadzenie pojedynczych sztuk na zamówienie klienta jest często niemożliwe, ale dokładamy wszelkich starań aby je zrealizować z pozytywnym skutkiem.

 

Na jakie konto i dane mam dokonać przelewu za zakupione produkty?

Dane niezbędne do wykonania przelewu znajdują się poniżej:

Bank PKO BP Inteligo

Numer konta - 50 1020 5558 1111 1523 5870 0116

Nasze dane potrzebne do przelewu:

DB Tuning

Nowowiejska 78

50-315 Wrocław